AKTIVNOSTI ZA UČENCE OD 1. DO 4. RAZREDA

Ponujene so tri aktivnosti: igrajmo se psihologijo, raziskovanje sveta in pestra kuhinja.

Življenje je kot vožnja s kolesom. Da bi ohranil ravnotežje, se moraš premikati.

Albert Einstein

Igrajmo se psihologijo

Vsebine bodo prilagojene razvojni stopnji učencev in bodo podane preko psihodramske tehnike – ideja v ozadju aktivnosti je samospoznavanje in spoznavanje drugega preko igre. Aktivnost bo načrtovana tako, da bodo otroci ob pričetku aktivnosti dobili navodila za izvajanje aktivnosti v dvojicah ali trojicah, čemur bo sledil pogovor in nadaljnje skupinsko delo. Vključeni bodo elementi sociodrame. Vsebine aktivnosti bodo prilagojene potrebam skupine.
Cilj aktivnosti je spodbujanje spontanosti, ustvarjalnosti in inovativnosti pri učencih. Preko doživljanja spontanosti se otrokom omogoča boljše prepoznavanje lastnih interesov in želja, kar si prav tako zastavljamo kot pomemben cilj vzgojno-izobraževalnega procesa. V aktivnosti bodo vključene tematike povezane z motivacijo in samoaktualizacijo.

TERMIN:

  • vsak lihi ponedeljek v mesecu od 13:30 do 15:00

TERMINI:

  • 18. 9. – SPOZNAVANJE
  • 2. 10. – PRIJATELJSTVO
  • 16. 10. – POSLUŠANJE
  • 6. 11. – SANJE
  • 13. 11. – TOŽARJENJE IN PREPIRANJE
  • 27. 11. – MOŽGANI IN KAKO JIH SPROSTITI
  • 11. 12. – KAKO SE BRANIM?
  • 8. 1. – SPREMINJANJE
  • 15. 1 – NAŠE ŽELJE IN NAŠ ČAS
  • 29. 1. – MEJE MOJEGA SVETA
  • 12. 2. – NAGRADE
  • 26. 2. – TEMATIKA PO IZBIRI UČENCEV
  • 12.3. – LJUBEZEN
  • 26. 3. – ČUTILA
  • 9.4. – ČUSTVA
  • 23. 4. – NAŠE LASTNOSTI
  • 7. 5. – DRUŽINA
  • 21. 5. – (S)MISEL
  • 28.. 5. – KAJ SI MISLIŠ O MENI?
Raziskovanje sveta

Cilj aktivnosti je spoznavanje svojega naravnega in družbenega okolja. Z učenci se bomo odpravili v naravo in spremljali dogajanje v naravi. Iz naravnih materialov bomo ustvarjali uporabne izdelke. Cilj aktivnosti bo tudi uporaba ene izmed metod raziskovalnega dela, ki ustreza področju učenčevega raziskovalnega interesa. Učenci OŠ Žiri so vključeni v program Gibanje znanosti mladini in potrebujejo podporo pri prepoznavi možnih področij raziskovanja, v nadalje pa jim bo lahko ponujeno somentorstvo. Z znanjem pedagoško-psiholoških pristopov bom s svetovanjem učencem delovala kot podporni oder pri razvijanju raziskovalne kompetentnosti.

TERMIN:

  • ob torkih od 13:30 do 15:05 (učenci so razdeljeni v dve skupini)

TERMINI:

  • 26. 9. – Skupina 1 – SPOZNAVANJE
  • 3. 10. – ODPADE
  • 10. 10. – Skupina 1 – GOZDNE POŠASTI
  • 7. 10 – Skupina 2 –  GOZDNE POŠASTI
  • 24. 10. – Skupina 2 – SPOZNAJMO PTIČE
  • 31. 10. – ODPADE
  • 07. 11. – Skupina 1 – SPOZNAJMO PTIČE
  • 14. 11. – Skupina 1 – USTVARJANJE RISBE OB PRAVLJICI
  • 21. 11. – Skupina 2 – ODPADE
  • 28. 11. – Skupina 2 – USTVARJANJE RISBE OB PRAVLJICI
  • 5. 12. – Skupina 1 – VOŠČILNICE IN OKRASKI
  • 12. 12. – Skupina 2 – VOŠČILNICE IN OKRASKI
  • 19. 12. – Skupina 1 in 2 – PREDBOŽIČNO DRUŽENJE IN PRIPOVEDOVANJE
  • 26. 12. – ODPADE
  • 9. 1. – Skupina 1
  • 16. 1. – Skupina 2
  • 23. 1. – Skupina 1
  • 30. 1. – Skupina 2
  • 6. 2. – Skupina 1
  • 13. 2. – Skupina 2
  • 27. 2. – Skupina 1
  • 6. 3. – Skupina 2
  • 13. 3. – Skupina 1
  • 20. 3. – Skupina 2
  • 27. 3. – Skupina 1 in 2 – VELIKONOČNO DRUŽENJE IN PRIPOVEDOVANJE
  • 3. 4. – Skupina 2
  • 10. 4. – Skupina 1
  • 17. 4. – Skupina 2
  • 24. 4. – Skupina 1
  • 8. 5. – Skupina 2
  • 15. 5. – Skupina 1
  • 22. 5. – Skupina 2
  • 29. 5. – Skupina 1 in 2 – ZAKLJUČEK
Pestra kuhinja

Cilj aktivnosti je približati učencem osnove priprave hrane. Pri aktivnosti bom spodbujala ustvarjalnost in kreativnost “za pultom” ter učencem pomagala osvojiti osnovne delovne naloge pri kuhanju.

Pri kuhanju bomo mešane skupine učencev od 3. do 9. razreda. Mlajši učenci pri tej skupinski aktivnosti še ne morejo varno in učinkovito sodelovati. V kolikor bo zainteresiranih več kot 15 se bomo razdelili v dve skupini, ki se bosta dobivali izmenjanje na dva tedna.

TERMIN:

  • ob četrtkih od 13:30 do 16:30

TERMINI DO KONCA KOLEDARSKEGA LETA:

  • 21. 9. – UVOD
  • 5. 10. – ODPADE
  • 12. 10. –  SKLOP 1 – JUŠNE TESTENINE
  • 26. 10 – SKLOP 1 – TESTENINE KOT DEL GLAVNE JEDI
  • 09. 11. – SKLOP 2 – JUHE – KAKO “ZLOŽITI” PREPROSTO JUHO?
  • 23. 11. – SKLOP 2 – JUHE – ENOLONČNICE
  • 7. 12. – SKLOP 3 – KRUH
  • 21. 12. – SKLOP 3 – KRUH
  • 4. 1. – SKLOP 4 – OMAKE
  • 18. 1. – SKLOP 4 – OMAKE
  • 1. 2. – SKLOP 5 – MESO
  • 15. 2 . – SKLOP 5 – MESO
  • 1. 3. – SKLOP 6 – SLADICE
  • 15. 3. – SKLOP 6 –  ZDRAVE SLADICE
  • 29. 3. – SKLOP 6 – ODPADE
  • 12. 4. – SKLOP 7 – ZELENJAVA
  • 26. 4. – SKLOP 7 – ZELIŠČA IN DIVJA HRANA
  • 10. 5. – PRIPRAVA NA ZAKLJUČEK
  • 24. 5. – ZAKLJUČEK – DANES KUHAMO MI ZA VAS!

 

PRIJAVNICE

 

Učenci bodo dobili prijavnice 4. 9. 2017 in jih bodo lahko vrnili do 6. 9. 2017. Učenci se prijavijo na posamično aktivnost, torej lahko hodijo samo na aktivnost Igrajmo se psihologijo ali Raziskovanje sveta ali samo na Pestro kuhanje.

Tako bodo učenci izbrali aktivnosti, kjer bi najbolj želeli sodelovati nato pa bodo zapisali še preostale želje. Skupine bodo štele po 15 učencev, zato kdor bo zainteresiran za več aktivnosti, se bo imel možnost prijaviti na eno ali več ponujenih aktivnosti in bo obveščen do 8. 9. 2017, če je bil na aktivnost sprejet.

PRAVILA IGRE: V vsako izmed tedenskih aktivnosti se lahko vključi 15 učencev. Vključitev zahteva obvezo, da se bo učenec redno udeleževal aktivnosti in bodo manjkal največ 5-krat letno. Učenec se bo ob prijavi odločil za eno od treh aktivnosti, ki ga najbolj zanima, prijavil se bo lahko tudi na druge ponujene aktivnosti, vendar le, če še skupina ni zapolnjena.