PRIHAJAJOČI DOGODKI

Trenutno ni predvidenih aktivnosti.

PRETEKLI TABORI

ŠPORTNI TABOR

ŠPORTNI TABOR 

KJE? Tabor je bil izveden v Strunjanu.

KDAJ? Dopoldan, 19. 8. 2019, smo se odpravili na pot in se vrnili, 23. 8. 2019, v popoldanskih urah.

KOMU JE BIL TABOR NAMENJEN? Učencem od zaključenega 4. do zaključenega 9. razreda.

PREVOZ? Organiziran je bil prevoz od OŠ Žiri do Strunjana in nazaj.

KAKŠEN JE NAMEN TABORA? Športni tabor je namenjen aktivnemu preživljanju časa, spoznavanju različnih športov, druženju, medgeneracijskemu prepletanju, tkanju novih vezi in prijateljstev.

IZZIVNIK 2019

TABOR IZZIVNIK

KJE? Tabor je bil izveden na Mirenskem gradu.

KDAJ? Dopoldan, 9. 7. 2019, smo se odpravili na pot in se vrnili, 12. 7. 2019, v popoldanskih urah.

KOMU JE BIL TABOR NAMENJEN? Učencem od zaključenega 4. do zaključenega 9. razreda.

PREVOZ? Organiziran je bil prevoz od OŠ Žiri do Mirenskega gradu in nazaj.

KAKŠEN JE NAMEN TABORA? Izzivnik je bil namenjen izražanju, preizkušanju, izpostavljanju – pokaži se in sprejemanju. Učenci so v različnih skupinah skupinsko opravljali izzive, se družili, pomagali pri različnih opravilih, se preizkusili v lovu na izgubljeni zaklad in preživljali čas v prijetnem naravnem okolju.

Izzivnik

TABOR IZZIVNIK

KJE? Tabor je bil izveden na Mirenskem gradu.

KDAJ? Dopoldan, 11. 7. 2017, smo se odpravili na pot in se vrnili, 13. 7. 2017, v popoldanskih urah.

KOMU JE BIL TABOR NAMENJEN? Učencem od zaključenega 3. do zaključenega 9. razreda.

PREVOZ? Organiziran je bil prevoz od OŠ Žiri do Mirenskega gradu in nazaj.

TABOR IZZIVNIK

KJE? Tabor je bil izveden na Mirenskem gradu.

KDAJ? Dopoldan, 11. 7. 2017, smo se odpravili na pot in se vrnili, 13. 7. 2017, v popoldanskih urah.

KOMU JE BIL TABOR NAMENJEN? Učencem od zaključenega 3. do zaključenega 9. razreda.

PREVOZ? Organiziran je bil prevoz od OŠ Žiri do Mirenskega gradu in nazaj.

Program
VSEBINE IN VEŠČINE, KI SO TVORILE RDEČO NIT TABORA

POMEN DOBREGA DELOVANJA SKUPINE – SPOZNATI SKUPINSKE VLOGE, KOMUNIKACIJSKE VEŠČINE IN SOCIALNE SPRETNOSTI
DRUGAČNOST – OBČUTITI DRUGAČNOST, SPOZNATI RAZLIČNE ŽIVLJENJSKE VLOGE IN POMEN TER DELOVANJE STEREOTIPOV
USTVARJANJE IN PREDSTAVLJANJE ZGODB – MOŽGANSKA NEVIHTA, USTVARJANJE, KREATIVNO PISANJE IN INOVATIVNI NAČINI PREDSTAVLJANJE VSEBIN

TABOR JE TEMELJIL NA SLEDEČIH METODAH:

SOCIODRAMSKA TEHNIKA PRILAGOJENA ŠOLSKI POPULACIJI
IGRANJE VLOG
SKUPINSKO OPRAVLJANJE NALOG
IGRE PRESENEČENJA
ORIENTACIJA V NARAVI  
Dnevni red

TOREK, 11. 7. 2017

  • 09:45 – Zbiranje pred OŠ Žiri
  • 10:00 – Odhod izpred OŠ Žiri
  • 12:00 – Prihod na lokacijo in namestitev
  • 12:30 – Kosilo 13:30 – Pospravljanje po jedi
  • 14:00 – »Razbijanje ledu« in »spoznavanje«
  • 15:00 – Uvod v veliko igro in prva »plemenska« aktivnost
  • 15:30 – IZZIVNIK (druga in tretja »plemenska« aktivnosti)
  • 16:30 – Malica
  • 18:30 – Večerja
  • 20:00 – Pospravljanje po jedi
  • 20:30 – Pogovor ob koncu dneva in družabni večer
  • 22:00 – Noč

SREDA, 12. 7. 2017

  • 7:15 – Prebujanje
  • 7:50 – Sprehod
  • 8:00 – Zajtrk
  • 8:30 – Pospravljanje po jedi
  • 9:00 – »Budnica za telo in možgančke«
  • 9:30 – IZZIVNIK (četrta »plemenska aktivnost«)
  • 10:15 – Malica
  • 10:30 – IZZIVNIK (peta »plemenska aktivnost«)
  • 11:30 – Pogovor o doživetem
  • 12:30 – Kosilo
  • 13:30 – Pospravljanje po kosilu
  • 14:00 – Izlet 15:00 – IZZIVNIK (šesta »plemenska« aktivnosti)
  • 16:30 – Malica
  • 16:45 – IZZIVNIK (sedma »plemenska« aktivnosti)
  • 18:30 – Večerja
  • 20:00 – Pospravljanje po jedi
  • 20:30 – Pogovor ob koncu dneva in ogled filma
  • 22:00 – Noč

ČETRTEK, 13. 7. 2017

  • 7:15 – Prebujanje
  • 7:50 – Sprehod
  • 8:00 – Zajtrk
  • 8:30 – Pospravljanje po jedi
  • 9:00 – »Budnica za telo in možgančke
  • 9:30 – IZZIVNIK (osma »plemenska aktivnost«)
  • 10:15 – Malica
  • 10:45 – IZZIVNIK (še zmeraj osma »plemenska aktivnost«)
  • 11:30 – Pogovor o doživetem in zaključek
  • 12:30 – Kosilo
  • 13:30 – Pospravljanje po kosilu in pakiranje
  • 14:00 – Odhod
  • 16:00 – Prihod pred OŠ Žiri

Črkolomnik

TABOR ČRKOLOMNIK 

V sklopu projekta »Popestrimo šolo« smo organizirali tabor ob koncu počitnic za učence od zaključenega 1. do zaključenega 3. razreda. Osnovni namen tabora je bil razvijanje bralne motivacije, ki je vzajemno povezana z bralno in učno uspešnostjo.

KDAJ? Tabor bo potekal 21. in 22. 8. 2017 od 9:00 do 17:00.

KJE? Na dvorišču OŠ Žiri, v primeru slabega vremena pa v prostorih OŠ Žiri.

Potek tabora

Ponedeljek, 21. 8.

9:00 – Dobimo se pred šolo, in sicer »Pod štirimi drevesi«
9:15 – Zgodba Pričetnica
9:45 – Vesele igre – spoznavanje
10:30 – Malica
11:00 – Plovba med knjižnimi otoki prežeta z izzivi
12:30 – Kosilo
13:30 – Ustvarjanje preprostih križank
14:15 – Razgibajmo se!
15:00 – Ustvarjanje krajših besedil iz odpadnega časopisnega materiala
16:00 – Malica
16:30 – Zgodba Končnica in pogovor o preteklem dnevu
17:00 – Zaključek prvega dneva

Torek, 22. 8.

9:00 – Dobimo se pred šolo, in sicer »Pod štirimi drevesi«
9:15 – Zgodba Pričetnica
9:45 – Vesele igre – oživele uganke
10:30 – Malica
11:00 – Igrajmo se abecedo in ustvarjajmo zgodbe Črkolomke
12:30 – Kosilo
13:30 – Kviz Črkolomnik – med skupinami
14:15 – Razgibajmo se!
15:00 – Kviz Črkolomnik – po skupinah
16:00 – Malica
16:30 – Zgodba Končnica in pogovor o preteklem dnevu
17:00 – Zaključek tabora

A je učenje lahkó »láhko«?

TABOR – A je učenje lahkó »láhko«?

V sklopu projekta »Popestrimo šolo« smo organizirali tabor ob koncu počitnic za otroke od zaključenega 4. do zaključenega 8. razreda. Osnovni namen tabora je bil razvijanje sposobnosti usmerjanja lastnega procesa učenja.

KDAJ? Tabor je potekal 24. in 25. 8. 2017

KJE? Na dvorišču OŠ Žiri, v primeru slabega vremena pa v prostorih OŠ Žiri.

Potek tabora

Četrtek, 24. 8.

  • 9:00 – Dobimo se pred šolo, in sicer »Pod štirimi drevesi«
  • 9:15 – Zgodba o »nekem učencu in njegovem šolanju«
  • 9:45 – Spoznavne igre
  • 10:30 – Malica
  • 11:00 – Kakšen učenec sem?
  • 11:30 – Plovba med otoki prežeta z izzivi – predbralne strategije
  • 12:30 – Kosilo
  • 13:30 – Predstavitev otokov in poplava medbralnih strategij
  • 14:15 – Razgibajmo se!
  • 15:00 – Ustvarjanje kreativnih besedil iz odpadnega časopisnega materiala
  • 16:00 – Malica
  • 16:30 – Zgodba Končnica in pogovor o preteklem dnevu
  • 17:00 – Zaključek prvega dneva

Petek, 25. 8.

  • 9:00 – Dobimo se pred šolo, in sicer »Pod štirimi drevesi«
  • 9:15 – Zgodba Pričetnica
  • 9:45 – Igre popestritve
  • 10:30 – Malica
  • 11:00 – Predstavljaj si moj učni prostor – miniteater
  • 12:30 – Kosilo
  • 13:30 – Pauko na otoku
  • 14:15 – Razgibajmo se!
  • 15:00 – Tehnike sproščanja, načini priprave na učenje
  • 16:00 – Malica
  • 16:30 – Zgodba Končnica in pogovor o preteklem dnevu
  • 17:00 – Zaključek tabora

EKO tabor

EKO TABOR

Kdaj? 19. 2. – 20. 2. 2018
Kje? Na OŠ Žiri.
Za koga? Za učence od 2. do 5. razreda.

Kaj?

– Popestritev programa z branjem pravljic o varovanju narave, skrbi za okolje ipd.
– Prebiranje idej o ustvarjanju lastnih ekoloških nadomestkov za sredstva/pripomočke, ki jih kupujemo v trgovini.
– Spoznavanje osnov razvrščanja smeti in ustvarjanje igre, kjer zmaga skupina, ki najbolj ustrezno razvršča smeti.

In kaj še?

Priprava skupne knjižice z idejami, kako si eko popestriti življenje. Knjižica bo vsebovala sledeča poglavja:

o Jaz
o Moja družina
o Moja šola/razred
o Moj kraj

Tabora se je udeležilo 12 učencev ter 4 prostovoljke. Bilo je prijetno, igrivo in tudi delovno.

Dnevni red

PONEDELJEK, 19. 2.

8:30 – zbiranje in spoznavanje
9:35 – malica
10:00 – skupinsko delo – Vem, kam gre
11:30 – oddih
12:00 – skupinska igra
12:45 – povzetek dneva
13:00 – zaključek dneva

TOREK, 20. 2.

8:30 – zbiranje in igranje
9:35 – malica
10:00 – skupinsko delo – Eko(la), že vem kako!
11:15 – sestavimo knjigo
11:30 – oddih
12:00 – izdelajmo čistilo
13:00 – zaključek dneva

Ali ste vedeli?

Ali ste vedeli, da se muhe ne bodo sedale na predmete, če jih premažete z vodo v kateri ste kuhali čebulo?

Ali ste vedeli, da na oknih in ogledalih ne bo mušjih kakcev, če jih obrišemo z mešanico kisa in vode?

Ali ste vedeli, da se lahko uši na rastlinah znebimo tako, da jih poškropimo z tobakovo vodo. V 1 liter vode damo 1 dekagram tobaka, namakamo en dan in nato precedimo. Dodamo še malo raztopljenega mila, da se bo mešanica listov bolje prijela. Ušivo rastlino škropimo z tobakovo vodo.

Ali ste vedeli, da lahko odlično naravno škropivo proti ušem na vrtninah naredimo iz česna in mila. Dve glavici narežemo in namočimo za 24 ur v 1 liter vode. Naslednji dan česen pretlačimo in precedimo skozi gazo. Milo naribamo in posebej raztopimo v posodi z vodo. Zmešamo 1 deciliter česnovega pripravka in 1 deciliter milnice in razredčimo z nekaj listi vode. S tem poškropimo vrtnine.

Ali ste vedeli, da lahko komarji pik namažemo s kisom in ublažimo srbenje.
Ali ste vedeli, da lahko usnje poživimo tako, da ga obrišemo s kisom. Usnjeno pohištvo se bo spet lepo svetilo, če ga zdrgnemo s stepenim beljakom.
Ali ste vedeli, da oblazinjeno pohištvo izgubi vonj, če ga skrtačimo z mešanico vode in kise.
Ali ste vedeli, da se v sanitarnem kotličku z vodo ne bo nabiral kamen, če vanj položimo košček marmorja.
Ali ste vedeli, da lahko preprečite nabiranje saj v dimniku, in sicer na kurišču občasno sežgite krompirjeve olupke.
Ali ste vedeli, da lahko naredite lepilo za papir kar sami, in sicer tako, da v razmerju 1:1 zmešate vodo in moko.

Ali ste vedeli, da vodo v kateri operemo meso lahko uporabimo za zalivanje rož, saj je odlično gnojilo.

Ali ste vedeli, da lahko preprečite kipenje mleka, če notranji rob posode premažete z maslom.

Ali ste vedeli, da lahko nalepke na kozarcih in steklenicah lažje odstranite, tako da nanje položite krpo, ki je namočena v kis.

Ali ste vedeli, da lahko grah in fižol skuhamo hitreje, če ga kuhamo v nesoljeni vodi.
Ali ste vedeli, da lahko poravnate gube brez likanja, in sicer obleko zvečer obesite na obešalnik v kopalnico – med tuširanjem se namreč nabere veliko vlage, ki gube poravna.

Ali ste vedeli, da lahko odstranite sledi voščenk na steni, in sicer tako, da jih umijete s krpo, ki jo predhodno namočite v kis.

Ali ste vedeli, da lahko živalske dlake odstranimo z navlaženo krtačo ali navlaženo najlonsko nogavico.

Ali ste vedeli, da lahko črte, ki jih naredijo čevlji z vinilnih tal odstranimo z radirko.
Ali ste vedeli, da so za lesk tal včasih tla namazali z mlekom.
Ali ste vedeli, da lahko betonska tla polijemo z vodo, v kateri smo raztopili sodo. Nato jih skrtačimo ali pometemo s sirkovo metlo.

Kadar zasmrdi iz koša za odpadke, ga najprej spraznimo in splaknemo, vanj natresemo nekaj žlic sode, dodamo nekaj vode in pustimo delovati. Nato speremo z vodo.

Ali ste vedeli, da lahko madeže v pečici lahko odstranimo s pomočjo soli. Najbolje, da pustimo delovati sol kar čez noč. Umazanija bo odstopila in zjutraj bomo pečico obrisali z vlažno krpo do čistega. Enako čistimo mikrovalovno pečico.

Ali ste vedeli, da lahko hrano, ki nam med kuhanjem skipi in se prijema štedilnika potresemo s soljo in se nam ne bo prismodila.

Ali ste vedeli, da lahko težje zažganim debelejšim slojem dodamo sodo in sol. Počakamo, da odstopi. Pustimo čez noč in z nekaj vode pristavimo na štedilnik in zavremo. Pazimo, da nam voda ne povre.

Vir: Gliha, N. (2016). Zeleno in varčno. Ljubljana: Mladinska knjiga

IZZIVNIK 2

TABOR IZZIVNIK 2

KJE? Tabor je bil izveden na Mirenskem gradu.
KDAJ SMO SE ODPRAIVLI? Popoldan 7. 8. 2018 se bomo odpravili na pot in se vrnili, 10. 8. 2018, v popoldanskih urah.
KOMU JE BIL TABOR NAMENJEN? Učencem od zaključenega 5. do zaključenega 9. razreda.
KAKŠEN JE NAMEN TABORA? Poglobljeno spoznavanje sebe in drugih, urjenje »pogovorjevalnih spretnosti«, ustvarjanje in soustvarjanje v skupini učencev različnih starosti, ki se je tekom šolskega leta dodatno spoznala, skupinsko opravljanje izzivov, sproščeno druženje in tudi tuhtanje v prijetnem naravnem okolju obdanem z vrtovi, živalmi in čudovitimi gozdovi.

 

Drugačnost

Vsak je svet zase – No two beings are the same

DRUGAČNOST – Accepting Difference.
Vsak je svet zase – No two beings are the same

KDAJ? 29.10. – 30. 10. 2018; med 8:30 in 13:30
ZA KOGA? Za učence 6. razreda.
KAJ? Pogovori, ustvarjanje in igranje v angleškem in slovenskem jeziku na temo drugačnost.
Potrebščine: listi, spanjkač, sestavine za pico, vprašalnik, vse za izdelovanje lutk (stare nogavice, riž idr.)